Thursday, January 13, 2011

Please Remind Me!!

“Tolong Ingatkan Aku”  memang tak boleh blah tajuk entri for this time..nak jugelah i berbangga dengan kemenangan si Ana Raffali...Yes “Please Remind Me” memang dah hidup kene saling tolong ingat mengingatkan each other, al maklumlah manusia memang terkenal dengan sifat 3L Lalai,Leka,Lupa...So,pembukaan tirai tahun 2011 yang nice amat.No need nak pertikaikan kemenangan si Ana Raffali di AJL25,ramai sungguh juri tak rasmi kita di Malaysia nie yea..hebatkan.

“Tolong Ingatkan Aku”,bahawasanya diri mahu meniggalkan angka 22 dan menggapai angka 23..Impian menghampiri angka 23?? tak pasti tapi sesuatu yang pasti..tidak seronok menunggu kelewatan duet pinjaman di  tarikh perubahan angka tersebut yang tidak seberapa nilainya di dalam akaun bank Islam,sumpah lepas neyh kau bakal sengsara menanggung beban hutang piutang si PTPTN dan oleh kerana itu,”Tolong Ingatkan Aku” jangan seronok-seronok sangat dengan duet yang tidak seberapa sedap tue.

“Tolong Ingatkan Aku” dah berapa kali repeat  that  word kot..agar “Tak Ku Biarkan Marah Merasuk Minda” mudah melatah dengan kePuakaan mulut-mulut manusia spesies Drama Queen yang lakon layarnya memang superblah!! Haruslah nak dikelaskan minda-minda manusia di dunia yang fana indah fatamorgana neyh dari kelas pertama sehingga ke 3 dan sekarang i nak berikan mereka tambahan minda kelas ke-4..kau memang mintak kene rejam dengan senduk,Huhhhh!!!!

The next “Tolong Ingatkan Aku” kenelah mengisi perut sehari sekali dek kerana kepupusan wang di dalam bank juga pocket yea cik Nurul Wahida...time neyh nak aplikasikan penggunaan slogan “Berjimat Cermat Amalan Kita” cheeewahhhh.. and for the Final “Tolong Ingatkan Aku” esok kelas  pukol 9.00 A.m di DKE yea..so ape lagi,silalah kau Cik mata pergi tido sekarang jika tidak mahu terHanyut meninggalkan petak kosong di ruang sign attendant kelas Ekonomi kapitalisme pagi esok.


"Mari patahkan papan markah lama, mari padamkan buku tiga lima, biar luka sembuh sendiri, biar lupa ditebus hari

No comments:

Post a Comment