Friday, December 31, 2010

Hye Hye Bye Bye


Sikit jam lagi bakal menyempurnakan perjalanan 365 hari dalam tahun 2010 nieh..esok dah bakal membuka tirai baru bagi kedatangan 2011,Hye 2011..Bye 2010..tehee. Dimuka buku juga dimana- mana juga orang buzy memperkatakan tentang “azam”..ok sapekah azam itu?? orang atau sebaliknye?? ahaha..ok memang tidak dinafikan ramai orang bernama azam tapi bukan itu topik perbincangannya., iyea actually sejenis matlamat yang memerlukan tekad yang tinggi bagi mencapai kejayaan  si “azam” tersebut..erkk,mahu bina azam baru..yang lama sudah tuntaskah?? bosan membebel pasal azam nieh..diri siniri pown tak tawu nk berazam ape lagi..haha...

Masih bersisa 2 hari mahu bercuti sebelom kembali ke varsity,hurmm..berat badan seyes i rase dah betambah 3 kilogram,wah2x..GEMOK !! tidak mengapa..nanti pulang disamping menerima pembelajaran akan dicuba sedaya mungkin berdiet kembali..(^^,)v hehe,selalunye menjadi jugak lah taktik berkenaan.Bagaikan bergolek jatuh keriba setelah menanti sekian lama..semalam keluar juga result exam di semester 5 2010/2011..hurmm, setimpal dengan usaha itulah yang kedapatan..tidak mengapelah,di semester hadapan mahu mencuba melakukan yang terbaek..InsyaAllah.

Poket juga makin rabak dek penangan kemuflisan duet yang melanda..aiyoo,macam geram jek membaca status rakan-rakan di varsity laen yang sudah mendapat habuan PtPtn..nape awal sangat dorang dapat duet..arghhhh!!! Sumpah i cakap,sepanjang nak masuk 3 tahon di Um nieh..rasenye balance duet PtPTn yang tinggal dalam bank sememangnya tidak pernah cukop menampung perjalanan untuk satu semester..so,pi mai pi mai..pakai scholarship pa@ma jugalah..tak sabar sungguh rasenya nak pegang duet seniri banyak2x..juga menamatkan alam kesengsaraan tidak ber”wang” nieh..hoho. Betol lah kan “duit bukan segalanya,tapi segalanya perlukan duit”.



Hurmm..cakap salah,tak cakap pown salah jugak.Sumpah tak faham!! ok Happy New Year . 

No comments:

Post a Comment